4/16/2012

other | Postcrossing?

Hoi! Al een tijdje gaat er iets rond in het bloggerwereldje, namelijk 'postcrossing'. Postcrossing is een project waarbij mensen wereldwijd brieven sturen. Ik heb er een tijdje over na gedacht of ik hieraan mee ga doen, maar ik vind het eigenlijk wel heel leuk! Ik doe dus mee! Ook is het een heel creatief gebeuren, want al die brieven die iedereen verstuurt zijn zo mooi! Ik ga dit niet wereldwijd doen, want zoveel postzegels heb ik niet, maar verstuur gewoon naar mensen uit Nederland. Als jullie het ook leuk vinden kunnen jullie mij een mailtje sturen (afashionwayoflife@hotmail.com). Liefs!

7 opmerkingen:

  1. Lijkt me echt leuk! I´m gonna mail you! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, ik ga nu beginnen met post sturen naar Senne van Fenettes en als mij dat bevalt ga ik jou ook mailen! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Misschien haal je twee dingen door elkaar. Brieven sturen en postcrossing. Postcrossing is een speciale site, waar je een account op maakt. Hierbij krijg je het adres van iemand uit een ander land en is het de bedoeling dat je een postkaartje stuurt, niet een brief. Je krijgt hierbij ook niet van dezelfde personen iets terug, maar van anderen. En bij brieven sturen, is het gewoon dat je brieven naar elkaar stuurt. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuk idee om te doen, ik ga je zeker mailen (a)
    liefs'x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best leuk, inspiratie opdoen van elkaar.
    Dus als ik naar jou mail ofzo, gaan we brieven schrijven of? haha x)
    Wel leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook wel leuk :)
    Maarja ik woon in Belgiƫ en niet in Nederland, misschien zal ik er ooit wel een schrijven naar iemand. Ga je een post maken met de brief dat je stuurt, hoe je hem versierd hebt? Lijkt me leuk :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!