7/30/2012

winnen | €25,- Shoptegoed bij Sans Online!

Kennen jullie de webshop Sans Online? Het is een leuke webshop met een groot assortiment aan kleding en accessoires. Ze verkopen onder andere Vero Moda, Only, Vila en Pieces maar ook merken zoals Object en  Esprit. En nu heb ik super leuk nieuws voor jullie: ik mag €25,- shoptegoed weggeven aan één van jullie! Klik snel op read more om te lezen wat je moet doen om kans te maken!

Wat kun je winnen?
Je kunt een €25,- shoptegoed winnen bij Sans Online. Dit betekend dus dat je er helemaal zelf kunt kiezen wat je ermee koopt! Kies je een leuk jurkje of ga je toch voor een van de leuke accessoires? De keuze is aan jou!

Hoe maak je kans om te winnen?
- Like de facebookpagina van Sans Online (klik hier om daar heen te gaan).
- Volg mijn blog met GFC of Bloglovin'.
- Laat een berichtje achter onder dit artikel dat je meedoet en daarin ook je email adres, zodat ik je kan mailen als je gewonnen hebt!

Dit zijn mijn favorieten, en deze zijn (bijna) allemaal onder de €25,-!
Ik hoop dat jullie allemaal meedoen! Deze actie loopt tot 24 augustus!  Liefs, Janine

24 opmerkingen:

  1. Super leuk, ik doe mee !
    Ik heb de Sans-Online facebook pagina 'geliked', ik volg je op bloglovin en GFC.
    Mijn email is; xannx@live.nl
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe wat leuk ik doe zeker mee! Vind de pagina van Sans-online al leuk, volgde je al met bloglovin en heb je bericht ook even met bloglovin geliked!
    Mijn mail adres is: MySuperSweetLife@hotmail.nl

    Nu heel hard duimen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat super leuk dat je dit zo organiseert, Janine, ik doe zeker mee! :)

    - Ik heb de Facebook pagina van Sans-Online geliked
    - Ik volg je via Google en ook via Bloglovin'
    - Mijn email adres is: annemieke-x@hotmail.com.

    Veel liefs. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke winactie weer! Ik doe mee! :)

    - Ik heb de facebook pagina van Sans-Online gelked
    - Ik volg je via GFC en via Bloglovin'
    - Email adres: veere_lendering@live.nl

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik doe mee :)
    Ik volg je op Bloglovin' en heb Sans-Online geliked :)
    Liefs, Swaen
    swaenblogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een hele vrolijke blog, maar helaas doe ik niet mee! Volgende keer zal ik zeker mee doen!

    XO

    http://newfashionlifestyle.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik keek gister nog op Sans Online! Natuurlijk doe ik mee en ik volg je nu al heel lang Janine haha. Ik ga het snel even liken en mijn email is floblogspot.nl
    Fijn dat je vakantie leuk was trouwens. Barcelona is een geweldige stad! Liefs, Flo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een onwijs gave winactie!
    Lief Janine dat je dit geregeld hebt,
    Ik doe super graag mee!
    - ik like de facebook pagina ( lonneke Noordeloos)
    - ik volg je via GFC
    - ik volg je via bloglovin
    - e-mail: lifeoflonneke@Hotmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke winactie! Ik zit nu in Italië dus ik kan niet mee doen :( xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldige winactie! ik doe zeker mee!
    ik hb de facebookpagina geliked en volgde je al op bloglovin en gfc

    Mail:littlefashiolista@hotmail.com

    iedereen succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh heeeel leuk, dit zou zo goed van pas komen bij mij!

    Ik volg je op bloglovin', omdat ik met google friend connector niks doe.
    Ik like de fb pagina van Sans online

    Liefs, Ellen
    ellenvanlent@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heb alles gedaan
    ik doe echt wel mee haha

    liefs
    mn email is aleksandra12@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooh oeps ik bedoeel aleksandraaa12@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk! Doe zeker mee!
    Ik heb alles gedaan!
    Mijn email is: mies_maarsengirl@hotmail.com

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee! :)
    - Ik heb de facebookpagina geliked (Jolet)
    - Ik volg je met GFC en bloglovin'
    - Ik doe bij deze mee, m'n email: jooolet@live.nl

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe mee! :D

    - Geliked
    - Followed
    - Message!

    eva_spijkerman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. supervette winactie! sans-online is een super-webshop! ik doe dus zeker mee!

    ♥ ik had de fb van sans-online al geliked
    ♥ ik volg je via GFC & bloglovin
    ♥ master-dewi[at]hotmail.com

    I got my finger crossed!

    Liefs,

    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe mee! Ik heet Tessa Baan op Facebook, ik volg je op Bloglovin
    Mijn e-mail is gsm_tessa(At)hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik volg jou met GFC &bloglovin
    Ik heb de sans facebook geliked

    email: justlikealovelyfairytale@hotmail.com

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke winactie, ik doe mee ! :D
    - Ik like de Facebookpagina
    - Ik volg je met GFC
    - Ik volg je met Bloglovin
    Mijn mail is chaja98@live.nl

    Liefs,
    Chaja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. - Ik heb de facebook pagina van Sans-Online gelked
    - Ik volg je via GFC en via Bloglovin'
    - Email adres: blogjoycejeroense@live.com

    omg, wat een ontzettend leuke winactie!
    ik doe zeker mee, echt geweldig!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke winactie en natuurlijk doe ik mee! Shoppen blijft toch iets waar een meisjeshart van smelt! ;) En ik had de winactie inderdaad nog niet gezien, dus leuk dat je 'm er weer even opzet!

    Ik heb inmiddels de facebookpagina van Sans-Online 'geliked', ik volgde je al via GFC en mijn e-mail adres is happylifetime19@hotmail.com

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk, ik doe mee!
    - Ik heb de facebookpagina geliked
    - Ik volgde je al met GFC
    - weeksinpictures@hotmail.com

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. aah leuk! ik doe mee, ik volg je, heb de facebookpagina geliked en mijn email is vdheuvel.hanna@gmail.com!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!