7/27/2012

winnen | Oorbellen van Vivi Clothes

Een tijdje geleden zagen jullie mijn oorbellen van Vivi Clothes en nu kan ik jullie blij vertellen dat ik zo'n zelfde paar mag weggeven aan één van mijn volgers! Zoals ik eerder al vertelde is Vivi Clothes een super leuke webshop met onder andere kleding en accessoires. Klik snel op read more om te lezen wat je moet doen om kans te maken.

Wat kun je winnen?
Je kunt blauwe knopjes oorbellen winnen, die je ook hierboven op de foto ziet!

Hoe maak je kans om te winnen?
- Like de facebook pagina van Vivi Clothes (klik hier voor de link).
- Volg Vivi Clothes op twitter (klik hier voor de link).
- Volg mijn blog met GFC of met bloglovin'.
- Laat een reactie achter waarin staat dat je meedoet en je emailadres, zodat ik je kan mailen als je hebt gewonnen.


En dat was alles wat je moet doen! Ik hoop dat jullie allemaal meedoen! Deze winactie loopt tot en met 17 augustus en de dag erna maak ik de winnares bekend. Liefs, Janine


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke oorbellen! Ik doe mee!

    - Ik volg je blog via GFC en Bloglovin'
    - Ik heb de facebook van Vivi Clothes geliked
    - En ik volg Vivi Clothes nu op twitter
    - Mijn e-mail adres: veere_lendering@live.nl

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe ook mee echt super leuke oorbellen

    -ik volg je via bloglovin
    -ik volg vivi clothes op twitter
    -mn email adres is aleksandra12@hotmail.com

    liefs'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke oorbellen, maar ik heb al zo'n soort paar :) succes voor de andere meiden!
    'x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog , giveaway !

    Ik volg je , volg je terug ? :) x

    http://voguetown.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk, ik doe mee.
    - Ik volg je op bloglovin'
    - Ik volg vivi clothes op twitter en facebook
    Liefs, Swaen
    swaenblogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke oorbellen, alleen ik heb geen twitter, betekend dit dat ik officieel ben uitgeschakeld, haha?

    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!