8/02/2012

wishlist | H&M Fall Collection

Eigenlijk wil ik er nog niet eens aan denken, de herfst. Maar om eerlijk te zijn geeft H&M me altijd wel een beetje zin in de herfst, door de nieuwe collectie! Helaas heb ik deze keer de catalogus niet onvangen, maar natuurlijk staat de collectie ook gewoon op de site. In deze post laat ik jullie mijn favorieten zien!



Deze tas hebben jullie waarschijnlijk al voorbij zien komen op andere blogs in het zwart, maar eigenlijk spreekt deze kleur mij het meest aan. Ik hoop dat 'ie er in het echt ook zo leuk uitziet! 
Een colsjaal is altijd handig en deze kleur is heel schattig! Ik probeer toch elk jaar minstens één colsjaal te kopen, zodat ik er bij elke jas ééntje heb!
De wedges vind ik er ook wel heel erg leuk uitzien, ook al heb ik al een paar in deze kleur. Ik wil daarom ook op zoek gaan naar zwarte wedges die niet van nep leer zijn, maar van nep suede. De zwarte variant van dit paar is namelijk van nep leer, jammer.

Normaal vind ik (nep) leren jasjes niet zo mooi omdat ze teveel glimmen, maar deze ziet er juist mat uit! Ik ben heel benieuwd hoe deze er in het echt uitziet!
De wijnrode trui lijkt me heel erg fijn en hij past perfect bij de kanten shorts! Ik ben al een tijdje opzoek naar kanten shorts en deze ziet er super leuk uit!
En dan als laatste: een legging. Aztec print en ombre: super leuk! Deze legging lijkt me ook leuk met de wijnrode trui!

Dit zijn mijn favorieten van de nieuwe collectie, ik zou ze graag allemaal willen hebben maar dan is mijn moeder niet zo blij denk ik... Dus ik moet maar in de winkel kijken wat ik koop. Wat zijn jullie favorieten van de nieuwe collectie? Liefs, Janine

15 opmerkingen:

  1. Hele leuke dingen ! Ik vind die tas en die col heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die legging is echt leuk, ik hou van nordic prints (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de catalogus ook niet ontvangen ;[
    Maar leuke dingen, die tas wil ik ook heel graag ! Wel in het zwart.. haha
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die accesoires zijn mooi! Vind de nieuwe collectie echt super!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen! Ik had het ook gezien en heb voor binnenkort ook zo´n post ingepland, haha.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke dingen, die schoenen, het jasje en de legging zijn mijn favo's :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke kleren! dat jasje wil ik, maar dan in het bordeaux =)
    Leuke post!

    Liefs, Karin

    http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het H&M herfstboek ook niet gekregen! :( Wel hele leuke dingen! En die tas met studs is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die wedges zijn amazing! Ik wil ze zo graag in het zwart! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die tas, schoenen en jacket staan ook op mijn wishlist! Ik ga gauw is iets bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat biker/leren jasje is heel leuk!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!